mylifeasnellie

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Jag är med och tävlar, ni borde också ;)

Av Nellie S - 22 januari 2013 21:14

Jag är med och tävlar om ett sjukt fint schabrak och en huva med silvertrass (till hästar)

hos Nellie Berntsson på www.nellieberntsson.se

Via med och vinn domhär sjukt fina sakerna:


   

Jag är med och tävlar, det borde ni också ;)

Sprid gärna på era bloggar, facebook eller instagram ♥


Kram ;*


 


 
 
Tilda

Tilda

22 januari 2013 22:41

Hejsan! Superfin blogg!
Allt väl? :)

http://tildazblogg.blogg.se

 
Kate

Kate

23 januari 2013 19:51

Hej ! Hoppas du får en fortsatt grym kväll ! Kika gärna in på min om du har lust och kanske lämna en kommentar efter dig, du måste inte men skulle vara kul. Kram ! <3

www.nattstad.se/katestipica

http://nattstad.se/katestipica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie S - 30 januari 2013 17:35

Nu har jag skaffat en ny blogg, fortfarande på bloggplatsen.   www.nelliesss.bloggplatsen.se   Funkar säkert inte å bara klicka på den men ni kan ju bara kopiera den ;) Bloggen är inte i närheten klar. På Lördag ska allt fixas. Så att ni ve...

Av Nellie S - 29 januari 2013 10:59


Slappar framför tv:en, hemma idag igen.. Jaja, vill ha sommar, allt roligt man kan göra! Rida ute, sola å bada     Vet att det inte händer så mkt och mina inlägg är typ sämst, men det fins verkligen INGET att skriva om nu när man bara är he...

Av Nellie S - 28 januari 2013 14:38

Hemma, sjuk. Inte helt 100. Skulle simmat idag, wehåå det slipper jag i några dagar! Dessvärre skulle jag ridit... Har inte gjort så mkt idag, slappat vid tv:en, kollat på familjen kardashian. Roande haha!      Ska fixa en ny header nu, ell...

Av Nellie S - 27 januari 2013 18:19

Hej hej allihopa ;) Ledsen för dålig update denna dag, mår inte helt 100. Feber å förkyld, livet ä inte rättvist...   Skulle åkt till stallet idag, men så blev det ju inte. Sitter å pluggar, tråk, jag vet.   Imorrn är det simprov å ridn...

Av Nellie S - 26 januari 2013 17:26

Nu sitter jag hos Klara å kollar på film ;) Vi har varit i farsta, köpte en jätte fin tröja på Gina, kommer bild sen, en makeup remoover, en ansikts mask och en 50 års present till mamma! När vi kom hem kolla vi på film å satte på oss ansiktsmas...

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards