mylifeasnellie

Alla inlägg under november 2012

Av Nellie S - 30 november 2012 22:31

Nu kommer bilderna, tog nt ens 1 min att få dom uppladdade, tänkte att jag ska lägga upp lite fler bilder, tkr sj att det är jätte roligt när andra gör det ;)


Jag och Elin i skolan ^^

 



Haha jag och Madde (jag vet att E är åt fel håll ._.)

 

Jag, Ellen och Jennifer (Ellen i mitten Jennifer t vänster)

 


Yeah..I  Pringles

 


Jag ♥

 

Där va några bilder t er, nu syns vi imorrn :3


 



Av Nellie S - 30 november 2012 22:08

Har kommigt hem nu, har bara duschat (som jag alltid skriver typ :D)

Men aja, jag hade så kul hos Emma, langar några coola bilder sen ;)

Ni hittar några av dom på min instagram: Nellie00s

Men först åt vi och pratade om lite privata saker ;)

Sen körde vi några roliga lekar och kollade på film ♥ Gosade ner mig hos Ellen haha..  

Men sen gick vi ut och körde snöbolls krig :D

Jag och Ellen åkte mini rutchkana..(vet nt hur det stavas) och blev såå blöta x)

Men nu är jag som sagt hemma. Just Chilli´n!

Ska ladda upp bilder just nu! (I ett annat inlägg) så vi ses :)


 


Av Nellie S - 29 november 2012 19:56

Haha fjärde gången jag bloggar nu, men just idag blev jag väldigt bloggsugen ;)

Förut fick jag en fråga om jag sminkar mig...Nä aldrig, naturlig och bara jag ^^

Men mina planer imorron: Utvecklings samtal...Vanlig skoldag, hem med Madde och sedan t Emma ♥

Vi ska kolla på film och ha det mysigt   På Lördag blir det horse show, men omg!!!

Kanske ska träffa Nellie Berntsson, hon är typ världens grymmaste och just jag kanske får träffa henne..en stor dröm :'D

Nej men gud, är så glad :3 Tyra Sjöstedt ska också vara där, vilken dröm ♥ Just saying ;)

Men det kommer bli otroligt kul!! ww.nellieberntsson.se 


På Söndag ska jag mocka hos Fengur och lite sånnt, borsta på honom ♥

Och tyå åka t skansken med mamma ._. (gör det för henne) :'D



Justde, i Onsdags när jag red så sa Lotta (ridläraren♥)

att det bara var jag inbokad näst-nästa Onsdag, haha då sa hon att min pappa kunde rida med mig :3 Fett kul vi ska ha (pappa har ridit mycket förr) :) Så det ska bli awesome :')

men nu fick jag slit på ideer, sitter och klappar kissen men hon bits ._.

Ska gosa ner mig i soffan och bara ha de lite bra ;) Se you later :3


 

Av Nellie S - 29 november 2012 19:29

 

~If you don´t have something nice to say, don´t say anything at all~

Av Nellie S - 29 november 2012 14:51

Nu har jag vert hemme lite efter skolan , tänkte att det kunde vara lite kul att blogga om typ ingenting :)

Jo men..idag hann jag nt blogga..haha jag skyller alltid ifrån mig men jag har mycket med skolan och typ inga raster ._.

Men idag kom nån liten idiot t kille och knuffa mig så att jag tappade tallriken i matsalen och ja..den gick ju i typ 1.000.00.000.000.000 bitar ._. Han bara "gick det bra?" haha jag bara "Nej ._."

Men aja, jag och alla mina kompisar hjälptes åt och det gikc väl bra...om man typ kuta genom matsalen och gömde sig i uppbehålls rummet :D Men annars har det vart en vanlig skoldag, hade snöbolls krig :)

Och en kille som heter Simon mula mig i baken :3 mysig va?

Men det var super kul och alla hade typ roligt :'D Bara det att jag hade converse och det va ju typ några cm snö..det var nt så smart av mig haha!   När mamma kommer hem ska hon och jag åka t farsta och köpa present t en tjej som heter Emma, ska hem t henne med några kompisar imorron ^^

Här kommer lite bilder från idag :)



HAHAHA såhär såg det ut när jag tappa tallriken :3 (Bilden kommer från min kompis instagram)

 


Lite snöbilder som jag tog påvägen hem från skolan och på min tomt :3

             


Av Nellie S - 29 november 2012 07:52

Snart ska det li skola dårå...

Lovade ju en bild, orkade nt skriva inlägg på mobilen för det tar så lång tid att ladda upp..

Så ni får det nu:

 

Tog den igår  

Bloggar kanske lite från skolan så vi ses ;*


 


Av Nellie S - 28 november 2012 20:23

Nu har jag precis duschat och kommigt hem från ridningen ;)

Det gick super bra, vi var bara 2 som red :'D Jag och en tant (en lite äldre kvinna xD) som red.

Vi hade gångarter och jag hade ju turen att få Dagrunn ♥   

Först skulle vi trava och lägga en stor volt vid och C.

Sedan samma sak i tölt, men jag fick henne i superbra, fin och lugn trav..samma med tölten!

Sedan skulle vi spurta i gallop på långsidorna, och rida i låååångsam gallop på kortsidorna...

jag kan inte säga att det gick så bra Men Hon började passa när jag försökte få henne i en lugn gallop och sedan tölta ._.

Men annars gick det bra! Sedan skulle vi gallopera och sedan komma fram i tölt....ja det funkada efter typ..5:e försöket haha :D Men det var en jätte rolig lektion, Dagrunn fick verkligen jobba hårt (:


Nu ska jag bara slappa lite i soffan, kanske lägger upp en bild om det går, men det blir senare ikväll!

ses  ;*


 


Av Nellie S - 26 november 2012 19:51

Mår skit, kom hem från skolan och var med Emelie, hade världens huvudvärk, kom hem tog en alvedon och somnade i soffan. Så nu sitter jag här..ska snart äta. Hade ganska roligt i skolan iaf, snodde lekerol av en lärare, men han vad sjysst   Asså jag orkar nt, har så ont i armarna efter att ha hållit den där konstiga stången som man ljud grejer har i film..hoppas ni fattar vad jag menar men mina armar gör såå ont ._. Men imorgon ska vi spela in vår egna film, hur kul är nt det? :D Bloggar mer då, kanske kommer upp något foto eller så ;)


 

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards