mylifeasnellie

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Nellie S - 1 januari 2013 19:43

Nu finns det några videos jag är med i på Ellens blogg!

Dom jag pratade om förut alltså.

Kolla, haha dom är ganska crazy!


www.pirra.bloggplatsen.se


Om det inte funkar kan ni ju bara kopiera länken.


 

Av Nellie S - 1 januari 2013 12:40

Nu var det 1 Jannuari också. Jisses vad snabbt året gått om jag tänker efter ;)

Igår hade jag jätte kul, sällskapet var jätte bra!

Haha, några roliga med så att man kunde skratta mycket ;)


Vi åt massor av små Spanska rätter, jätte gott!

Snacka om att man blev mätt! Men det var super gott och vi hade jätte trevligt!

Gick och la mig 03.30 typ haha!


Så idag är jag ganska trött ;)


Ni fick ju lite bilder på fyverkerierna, men jag tog många fler på annat så ni ska få någta av dom ;)


     


Min outfit igåt, klänning från H&M och ett par svartra leggings.

Sedan runta ringar som örhängen (:

 



 

Av Nellie S - 1 januari 2013 00:55

Gott nytt år alla underbara bloggläsare! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards