mylifeasnellie

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Nellie S - 11 januari 2013 19:12

Gud, är så ledsen för att jag inte bloggat, kommit hen sent, mycket i skolan, läxor osv.

Som jag sa förut, men jag hoppas ni fortsätter läsa haha.


Idag har jag (tamigfan) kollat på BREAKING DAWN 2! OMG JAG DÖR TOTALT! som jag har längtat!

Är så överlycklig haha! Men jag kollade med Elin, gick och köpte godis efter skolan och kollade hemma hos henne!

Perfekt slut på en perfekt fredag. Men skolan, nja sådär. Spanska, härligt, längtat haha!

Matte, bläh, svenska..jadu..haha!


Men asså ja, i Torsdags hade vi iallafall inte styrketräning! Hopprep var det här! Haha men ja typ, höll på med bollar osv.

Överlevde alltså ;) 


Syslöjd idag, asså shiiiit, kan inte säga att jag kan använda en symaskin... haha.

Men iallafall, kanske stan imorrn, till fest hos Ellen imorrn.


Men asså ja, super helg. Ridningen börjar på Måndag, gud vad taggad jag ÄR!

Längtar att få hälsa på Dagrunn också!


Min älskling ♥

   

Har fått några frågor om Dagrunn är min...

Nej det är hon inte, jag sköter bara om henne.

Fast...såklart att jag ÖNSKADE att hon var min ;)

 

~I dream beacuse its no other way i could see it happends~


 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards