mylifeasnellie

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Nellie S - 23 januari 2013 20:25

Nu fick jag lite tid att blogga haha, har inte så mkt tid alla dagar nu när det är prov osv - sad story.

Ridning, Dagrunn fick ja. Bytte en grimma innan och den jag har nu passar perfekt, en fodrad svart.

Super go, bild sen ;)


Dagrunn va bra i alla gångarter, mest i tölt för jag håller på å klurar lite på den   

Men annars böjde vi mycket i trav å tölt på volter, ganska svårt för Dagrunn, haha lite stel men tillslut gick det bra ;)

Vi är 9 personer som rider, ganska jobbigt.. haha aldrig någon ledi plats för att inte behöva rida in i en hästs bak eller

rida framför någon... men, men det ör som det är ;)


Skolan idag, skitawesome ♥ HannaL jag å Madde ska göra en rapp på musiken om kändisar, garvar ihjäl

mig varje gång hahah, dom är så goa ;)


Imorrn har jag nada för mig att göra, plugga vidare..

Prov hit å dit, här å där... sjukt ledsamt hahhah... deprimerande x)


Men jag e fortfarande med å tävlar om detta SJUUKT coola schabrak, är helt såld på det   

Nejmen asså haha, det är urcoolt, jaja haha igen - va med å tävla ♥


 


Men mst plugga, bye ♥


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards