mylifeasnellie

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Nellie S - 25 januari 2013 22:44

Ligger i sängen å bara tänker över skolan.
Från att i F:an eller vad ni kallar det, stå med några personer i klassen å försöka köra baseball med en linjal å ett sudd och att ha "fri lek" 3 fjärdedelar av dagen och 1 fjärdedel till att typ gå igenom alfabetet... till att gå på högstadiet å ha 100000 prov. Från att ha rosa och gulliga kläder å bara ruffsa till håret å ba gå till skolan... Till att VARJE hårslinga måste ligga rätt ;)
Fattar ni? Haha, på 6 år händer mkt :3

Å i 6 år har jag kännt Klara å Ellen <3
Snart 7, jadu... Ibland känns det ganska awesome.

Från att jag, lilla Nellie kunde gå runt å fråga efter allas favorit färg eller djur på mammas jobb, till att inte ens våga köpa en sak i mataffären sj (om jag inte måste) ;)

Ville bara dela mer mig av mina tankar hahah!
Så ja, vi hörs imorrn <33

xoxo// Nellie

Av Nellie S - 25 januari 2013 17:28

Nu blir det snabb update..

?plugga
?äta
?mysa
?sova

Ja, det jag ska göra under kvällen haha!
Handlat lite mys osv, imorrn spenderas kvällen med Klara å Ellen... Och såklart Nutella ;) Nejmen vi ska ha lite kul bara.

Update imorrn!

xoxo// Nellie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards