mylifeasnellie

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Nellie S - 16 januari 2013 20:47

Nejemn gud vad sent detta blev!

Kom hem sent, rider en timme senare nu på Onsdagar, duscha äta och plugga plugga plugga!

Tog datan en liten stund, måste plugga mera..   

Men, imorrn: PROV, sjukt stressad, fast asså.. man kan ju allt ;D

Har 2 prov till sen, bara att plugga vidare...


Jag hinner inte skriva så mycket nu, updaterar imorrn om hur det gick på ridningen hos farmor - ska dit å

träffa kusinernas hund Cora och fixa å trixa lite med mah Spanskaläxa.


Hoppas hennes internet funkar   


Men jag ska ta lite bilder på Cora, blir en snabb updatering på mobilen om internet inte funkar så får ni dom senare på kvällen. Men ska plugga vidare, se you later....


     



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards