mylifeasnellie

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Nellie S - 20 januari 2013 20:30

Ni har jag precis kommit hem från stallet.

Precis när jag skulle ta ut Dagrunn ur boxen kom några å sa att det va vattenläcka i  ridhuset...

Ingen vacker syn hahhaha, men vi fixa det ;) En kaffe maskin läckte, men jag fatta inte direkt ;)


Men idag har jag å Emelie vart me varann, spelat wii haha!   

Lovade ju också bilder på missen, kommer här..


       


Åsså hoppa det in en bild på mig   

 

Uppdaterar imorrn efter ridningen ;)


Nu ärre bara att ta fram läxböckerna å plugga, skola imorrn KUL!

not..


 



Av Nellie S - 20 januari 2013 10:03

Jag vet att jag har ganska korta och tråkiga inlägg nu hahaha, men jag har lixom inget att skriva om direkt ;)

 

Men idag så ska Emelie komma vid typ kl 12, innan det ska jag städa rummet, asså storstäda haha.

Och rensa ur garderoben! Ska ta lite kort på jobbiga missen som jag lägger upp sen ikväll. 

 

Rida imorron, ska bli jätte roligt å jag hoppas på att jag får Dagge, mah love ♥

 

Imorrn är det skola, måste plugga t 2 prov å göra läxor så vi ses ;*

 

Å glöm inte att följa min instagram: nellie00s

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards