mylifeasnellie

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Nellie S - 13 januari 2013 18:50

Gud så kul vi hafft asså! (körde ju lazerdoome)

Haha, här kommer det som hänt:


En rolig kille frågade oss vad vi hette, jag sa: Jag vill heta Nellie!

Han bara: Okej.

Haha då sa ja: VÄNTA GE MIG EN SMILY... åså garva han åt mig ;)

Men han fatta ju inte att jag hette Nellie, så jag fick heta Ellie...

 

Vi satte på oss dendär konstiga utrustningen och roliga killen gick egenom hur man gjorde osv.

 

Vi gick in i ett mörkt rum, haha jag följde efter Ellen hela tiden för att..ja.. jag är väldigt mörkrädd haha!

Gillar inte att springa sj.... ;D Men vi var två lag, ett grönt, å ett gult.. Jag var på det gröna!

 

Haha, där inne var det skitkul, skrev åt folk som skrömde mig typ; AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA!

Och alla bara garva åt mig haha!

 

Omgången var slut efter 15 min, vilade i typ 5 min och sesan kom roliga killen in igen.

Han hade bytt lag på oss, och det kom in ett till lag, ett gult lag.

Han berättade något som jag inte fattade, och så fragade jag en sak.. och han bara: Men det var ju precis det jag gick igenom, och så skratta han åt mig :'D

sen när vi skulle gå in i det mörka rummer.... gick jag till fel dörr... å såklart att ha skrattade åt mig igen hahhaha

Jag bara: SKRATTA INTE ÅT MIG! och sprang till dom andra hahahhaha!

 

Men så körde vi, sprang ensam, haha skiitkul för alla skrämde mig! Och ja.. alla träffade mig också!

 

När den omgången var klar gick vi ut till Ellens föräldrar hahhaha ellens pappa Lasse sa att dom såg mig HELATIDEN medans dom ALDRIG såg dom andra för att dom sprang nedhukade! HAHAHAH JAG TYP DOG :'D

 

Åsså åkte vi hem, jag provade Ellens masagestol, och fotmassering med en tjej som heter Emma haha, livet leker ;)

 

Hahaha det roliga med allt var att jag fick 160 minuspoäng, träffade 5 st och blev träffad av 66 st HHAHAHAH jag är så sämst :'D Det var så kul!

 

Nejmen nu sitter jag hemma, tänkte bjuda på lite bilder från kvällen ♥

         


 


Av Nellie S - 13 januari 2013 09:52

Hejsan allihopa ;)

Sitter å äter frukost och funderar på vad jag ska köpa till Ellen, för hon fyller ju år å jag ska ju till henne

och köra lazer done (vet inte vad det heter eller hur det stavas). Så det ska bli kul, åka en runda t Farsta eller nåt ;)


Men kommer hem vid 7 tiden tror jag, bloggar kanske lite då också ;D

Kanske tar lite bilder som jag lägger upp sen!


Så vi ses ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards