mylifeasnellie

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Nellie S - 4 januari 2013 16:48

Hej hej allihopa!

Jag är fortfarande med Vickan men hon skulle ringa ett samtal så jag tog hennes dator en stund, haha!

Men iallafall, vi har kollat på roliga bilder, alltså Vickans bilder och snart kommer hennes föräldrar hem med godis, typ   Men vi har kollat på massor av bilder från fors ridläger 2011, haha jätte kul ;)

Chattat med Jasmine, en tjej som jobbar i stallet också.


Men imorrn har jag inga planer alls, tänkte slappa lite bara.

Kanske vara med en komis eller nåt!


Men kom på en sak, jag var ju i stallet för några dagar sedan och red Dagrunn.
Medans jag pysslade om henne så skulle jag prova en grimma som jag köpt till henne, jätte fin!

men ja, den passade ju såklart inte!

Förliten överallt och hon i butiken sa att den passade islänningar. 

Eller att märket var till för dom. Cattis häst Fengur är så mycket smalare men den passade inte på han heller.

Man blir ju lite sur, right?


Men jag ska kolla på lyckås, hissar den affären! Jätte nycket fina saker osv.

Ska åka dit nästa vecka, eller veckan som kommer!


Har jätte mycket kramp i kroppen efter igår!

Kan knappt ta i med armen osv. Gör så ont   Men det går väl över snart!


Haha nu kom jag in på massor av saker, men det var ungefär det jag kom på att skriva :D Tänker nog inte skriva ett inlägg ikväll, kanske om det händer någon roligt som jag måste skriva om.

Men jag skulle inte tro det haha!


men vi ses hörrni!


 





Av Nellie S - 4 januari 2013 12:38

Nu är jag hos Vickan igen.
Vi har varit ute med hennes hund Lykke.

Innan kollade pappa och jag på ett par ridstövlar hos en tjej inne i stan.
Men dom passade inte..

På globen horse show såg jag ett par super snygga rutiga ridstövlar, fodrade. Snyggaste jag sett!
Jätte coola, men vi kommer inte igåg vilken affär det var i, toppen.

Jag kanske uppdaterar ikväll när jag kommigt hem från Vickan, på söndag ska vi till stallet och därifrån kommer det bilder, lite på omgivningen så att ni får se hur det ser ut på fors också!

Kanske gör en video jag lägger upp på videofyme också.

Men nu mst jag gå, hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards