mylifeasnellie

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Nellie S - 17 januari 2013 20:58

Hejhej alla underbara ;)


Nä men uppdatering imorrn efter skolan, mot sängen nu, godnatt.


 

Av Nellie S - 17 januari 2013 16:23

Nu så fick jag lite tillgång till dator då ;)


Ska gå ut med Coira så snart jag kan, och familjen kommer med sushi, mums ;)


Om gårdagen dårå:

Fcik Dagrunn, fattar inte vad jag gjorde för att få henne att gå på  tygeln så fint förra gången haha!

Men vi travade, töltade och galloperade en liten bit. Inget annat haha. Men det gick superbra och jag var nöjd.

Imorrn ska papi å jag åka å byta en grimma och köpa en ridkofta till mig.


Skolkan idag, prov... mobba inte: trodder Hamburg var Tysklands huvudstad hahahah!

Kännde mig lite sådär dum efteråt...


Men jag ska ta lite bilder när vi går ut och dom kommer upp sen, brb...


 

Av Nellie S - 17 januari 2013 15:55

Är hos farmor, spanska å so har vi pluggat på, farmor tog datan så jag vet inte om jag kan blogga, blir ett inlägg ungefär 7, halv 8 kanske ;)

//Nellie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards