mylifeasnellie

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Nellie S - 3 januari 2013 19:48

Nu har Ellen gått hem, så jag tänkte blogga lite om dagen, tänkte ladda upp nån bild också

Men jag och Ellen har dansat idag, alltså hela dagen typ.

Det var superkul och nu är jag så trött i hela kroppen, good work Nellie!


Vi har dansat till masor av låtar, tex: En låt i skrek vet inte vad den heter, Umbrella, Call me maybe, Jailhouse rock, Moves like Jagger, What makes you beautiful, och massor av andra!


Kommer sedan lägga upp en video när vi dansar, sök på mig där: Nellies


Ellens också Ellenrberg tror jag att hon heter ;)


Hon kommer säkert också ladda upp någon sånn video.


Nu när det är 2013, tänkte jag ha lite roligare på bloggen, köra mitt egna race..

Och ja, om ni inte gillar det kan ni gå ifrån denna sidanu.

Men jag tänkte lägga upp lite bilder, skriva inlägg om vad jag tänker och tycker.

Köra lite Inspiration bilder hit och dit.

Kanske veckans citat? Men jag har ingen aning, jag får testa mig fram helt enkelt!


Lite bilder från 2006, haha 6 år gammal Nellie!


           


Och nu, eller från 2012.


     

Jadu, mycket kan hända under 6 år, haha!

Känner knappt igen mig på vissa bilder.

Men vi ses ;)


 



Av Nellie S - 3 januari 2013 12:40

Sorry for dålig update, jag hann inte igår för jag var med Vickan hela dagen och kom hem sent. Vi gjorde många tags, frågor man svarar på!
La upp en video där jag och Vickan åker buss haha! Finns på min videofyme, Nellies heter jag där.
Men vi hade jätte roligt.

Nu kollar jag på Kortney och Kim i new York. Käkar lite godis, haha!

Men idag blir det slappdag bara.
Men vi ses ;)

xoxo//Nellie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards