mylifeasnellie

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Nellie S - 21 januari 2013 19:14

Tjäna, överlevde denna måndag hahaha!

Nu har jag liite lite tid att blogga så tänkte berätta om denna dag lite..


6.45 - Vaknade denna dag med sjukt ont i benet, sovit i förhård säng :/


7.50 - Stressade mig t skolan, hade typ 10 min på mig haha, känndes sådär men asså jag han iaf ;)

 

8.00 - Alla lektioner gick, slutade kl 3, 30 min tidigare, skönt   

 

14.30 - Mot stallet dårå!

 

Fick Dagrunn idag, överlycklig kan man säga hihi!

Vet inte riktigt vad vi jobbade med, övade för dom som skulle vara med på öltölten, alltså en tävling - man håller

tyglarna i EN hand och ett glas fullt med öl i det andra, sedan ska man tölta mellan konar och sedan valfri

gångart tbx. Fast jag ska inte vara med, Darunn är väl inte världsbäst på att tölta men jag ska va med å kolla, bilder kommer ;)


Men hon gick jätte fint, hoppa till 2 ggr av någon läskig sak som inte fanns haha.

Men det gick annars jätte bra!


Imorrn har vi halv studiedag, slutar 1, mst tid för bloggen!

Ska göra ny header, tröttnat på den jag har nu ;)


Ska fixa designen också, ny bakgrund osv.


Älskling

 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards