mylifeasnellie

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Nellie S - 22 januari 2013 21:14

Jag är med och tävlar om ett sjukt fint schabrak och en huva med silvertrass (till hästar)

hos Nellie Berntsson på www.nellieberntsson.se

Via med och vinn domhär sjukt fina sakerna:


   

Jag är med och tävlar, det borde ni också ;)

Sprid gärna på era bloggar, facebook eller instagram ♥


Kram ;*


 


Av Nellie S - 22 januari 2013 14:28

(fråga inte om rubriken, no comments...)


Perfekt start på dagen, vakna kl 8, jäkligt pigg för att vara jag haha!

Gick t skolan, matte, spanska å engelska. Kolla på en fotbollsmatch å slutade efter, alltså kl 1.

Riktigt najs   


Fotbollsmatch mellan 6C (sj går jag i B) å en annan skola, när jag gick därifrån var det typ 7 min kvar å det stod 10-0.

Eller altså ja, 6C hade 10 mål, yeah!


Men nä.. Kom hem å plugga lite, papi kom hem å vi planerar mamis 50 års present, secret   


Men nu sitter jag här, å pluggar vidare, stooort stort prov, asså typ 40 frågor vi ska kunna om Europa, jätte roligt..

typ inte :/


Imorrn ska vi, eller jag rida. Mocka hos Dagge, fylla nät typ. 

Ska nog hålla på med volter osv.


Men nu måste jag sluta, vi hörs ;)


   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards