mylifeasnellie

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Nellie S - 6 januari 2013 19:35

Varit i stallet idag, 7h! Jobbigt men riktigt roligt.

Red Dagrunn, medans Vickan red sin sköthäst Muninn, gick ut med småkillarna också!

Löshoppning i stallet, imorrn är en film på det säkert uppladdad, lite på insläppet också skulle jag tro.

Filmade mycket där.Får ni se lite hur vi har det där ute på fors, haha!

Bilder kommer imorgon! Men jag tänkte inte babbla om vad jag gjort.


Skola imorgon, bara tanken får mig att må illa haha.

Men det ska bli roligt att träffa alla kompisarna ;)


Mer ville jag inte, ska mysa ner under en filt och kolla på tv, så vi hörs imorrn...

om jag överlever skoldagen..

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12 årig tjej från sverige, stockholm. På fritiden rider jag och är med kompisar, följ ,min blogg och se vad som händer i mitt liv (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit blogg? :)
 Nellie Berntsson
 Daniel Paris
 Paow
 Kissie
 Viktor Frisk
 Någon annan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ min instagram ♥

Följ min Instagram: Nellie00s

xoxo ♥

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards